Kamis, 12 November 2015

Yang parasit Homeopathic Remedy Adakah Hak untuk Anda?

Yang parasit Homeopathic Remedy Adakah Hak untuk Anda?

Adakah terdapat ubat homeopati parasit dan mana satu yang sesuai untuk saya?

Semua ubat-ubatan homeopati yang saya telah disenaraikan boleh diambil pada tahap potensi yang rendah dan sehingga tiga kali sehari untuk sekurang-kurangnya enam minggu. Meneruskan rawatan homeopati untuk jangka masa ini adalah penting kerana kitaran hidup pelbagai jenis parasit sering hidup ini panjang.

Natrium fosfat atau "Nat. Phos."

Natrium Fosfat boleh digunakan oleh mereka yang dijangkiti oleh parasit usus atau gangguan cacing yang berkaitan. Rawatan ini perlu diambil tiga kali sehari pada potensi 6x. Nat. Phos. perlu dipertimbangkan apabila orang itu tidak air liur kuning, hidung gatal, atau jika mulut dan lidah dilindungi oleh lapisan berkrim ditambah pula dengan tahi mata.

Sabadilla

Sabadilla adalah pilihan yang baik untuk mereka yang dijangkiti cacing pin atau nematod berkaitan seperti cacing pita yang terdapat dalam daging lembu dan daging babi. Rawatan ini perlu dilihat masuk ke lagi jika seseorang itu mempunyai otot bergerak-gerak kompulsif, menggeletar berterusan badan, dan / atau sawan secara tiba-tiba.

Tanacetum

Tanacetum boleh digunakan dalam rawatan untuk individu yang terjejas oleh parasit usus. Tanacetum adalah ubat yang baik untuk mereka yang menunjukkan gejala epilepsi, keletihan, dan kerap mengalami onsets secara tiba-tiba cirit-birit serta sakit perut yang kuat.

Teucrium

Teucrium merupakan ubat homeopati untuk jangkitan cacing pin, cacing bulat, dan cacing benang. Seseorang yang menunjukkan tanda-tanda gemuruh berterusan dan cepat marah, tidak dapat tidur yang melampau, dan pengeluaran lendir yang kronik perlu mengambil kira Teucrium sebagai pilihan rawatan.

Jika pesakit tidak menunjukkan tanda-tanda yang disenaraikan di atas, ini tidak bermakna bahawa dia tidak dijangkiti oleh parasit. Adalah dimaklumkan bahawa langkah berjaga-jaga perlu diambil untuk memastikan bahawa gejala tidak akan mara ke tahap yang disebutkan.

Contoh rawatan semulajadi untuk curahan usus anda parasit kini akan membersihkan pencernaan yang berkualiti tinggi. Makanan tambahan pembersihan yang baik boleh menghapuskan badan anda daripada parasit dalaman dan membantu mengawal sistem penghadaman anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar