Kamis, 12 November 2015

BioEnergy Healing - A Route Asli untuk Kesihatan yang lebih baik

BioEnergy Healing - A Route Asli untuk Kesihatan yang lebih baik

Penyembuhan BioEnergy berfungsi atas dasar bahawa Bioenergy ialah nyawa, dan dengan mengoptimumkan biofield kami, kami boleh mengembalikan badan kita untuk kesihatan puncak. Kaedah ini adalah selamat dan semula jadi dan boleh memberi manfaat kepada sesiapa sahaja - supaya membolehkan melihat laluan semula jadi ini untuk meningkatkan kesihatan secara terperinci.

Kepentingan biofield kita dari segi Kesihatan

Tubuh manusia bukan sekadar struktur fizikal yang diperbuat daripada molekul; tetapi terdiri daripada bidang tenaga bergetar, menyegarkan dan bertukar-tukar maklumat di dalam badan dan juga dengan dunia di sekeliling kita. Biofield adalah gambaran tenaga tubuh fizikal. Ia masih hidup dengan maklumat dan mengawal semua fungsi biologi.

Seseorang dianggap sihat apabila tenaga bio elektrik membariskan mereka diperintahkan, seimbang dan bergetar pada frekuensi yang optimum. Tujuan BioEnergy Healing adalah untuk menyesuaikan diri dan mengimbangi biofield, untuk mencapai yang lebih baik - bertenaga kesihatan, emosi dan fizikal.

Dengan mengembalikan dan mengimbangi maklumat bioenergetic, penyembuhan BioEnergy berfungsi untuk mengoptimumkan kesihatan secara keseluruhan dan TIDAK menyembuhkan penyakit. Kaedah ini bekerja untuk meningkatkan sistem imun badan yang mengoptimumkan prestasi semua sel-sel yang membantu badan untuk memulihkan diri sendiri.

Bioenergy bukan ubat

Bioenergy Healing bukan ubat. Kaedah ini tidak menggunakan ubat-ubatan herba makanan. Tidak, adakah ia melibatkan menggunakan jarum, mesin atau manipulasi mana-mana bahagian badan. Kaedah ini hanya menggunakan beberapa teknik mudah dalam tertentu, terbukti, protokol yang memberi manfaat kepada semua keadaan kesihatan, memupuk kesihatan dan membantu pengguna untuk mencapai prestasi puncak dalam sukan, seni dan perniagaan. Kaedah ini berfungsi dengan mengimbangkan orang mekanisme penyembuhan dalaman sendiri untuk memulihkan keadaan asal badan kesejahteraan dengan mengoptimumkan fungsi sistem imun.

Sesiapa Boleh Manfaat dari Bioenergy Healing

Sebagai negeri fizik kuantum, Bioenergy boleh diamalkan milimeter jauh atau 5,000 batu dari pelanggan supaya sesiapa sahaja boleh menggunakan kaedah ini penyembuhan. Jika seseorang tidak berhampiran pusat tenaga bio, pengamal mahir masih boleh membantu mereka, jadi sesiapa sahaja boleh menggunakan kaedah ini penyembuhan.

Kaedah Domancic daripada Bioenergy Healing ialah lembut, bukan invasif, perubatan percuma, mampan dan merupakan cara yang paling selamat untuk menggalakkan kesihatan yang lebih baik, dengan menggunakan LIFE sendiri - Satu konsep yang mudah tetapi dengan tangan yang kuat, untuk mencapai kesihatan yang lebih baik fizikal dan mental secara keseluruhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar