Kamis, 12 November 2015

Beg jagung Pemanas pad, A Cara Panduan

Beg jagung Pemanas pad, A Cara Panduan

Beg jagung semua pad pemanasan semula jadi yang anda hangat dalam ketuhar gelombang mikro. Mereka adalah cara terbaik dan murah untuk menikmati terapi haba lembap.

Cara yang mutlak paling mudah untuk membuat beg jagung adalah untuk mengisi kaus kaki yang besar kira-kira 3/4 penuh dengan jagung kering, Ikat off pembukaan dengan tali atau gelang getah, dan dilakukan anda! The stretchiness stoking menjadikannya mudah untuk beralih jagung sekitar untuk mengedarkan haba dan mematuhi badan anda. A sock kabur boleh sangat selesa.

Jika anda mempunyai kemahiran asas jahitan ia adalah mudah untuk membuat satu sendiri. Hanya menjahit bantal persegi atau segi empat tepat daripada fabrik semula jadi seperti kapas atau rami, dan isi dengan jagung kering. Cara mudah adalah untuk mengoyakkan 8-10 inci 45 inci kain kapas luas dan lipat dua. Menjahit di sepanjang dua sisi terbuka dan kemudian mengisi beg kira-kira 3/4 penuh jagung kering, kemudian menjahit menutup (sebelah keempat akan menjadi lipatan). Keputusan akan menjadi inci 7-9 oleh 22 inci beg jagung pad pemanasan. Anda juga boleh membuat sarung bantal untuk muat supaya anda boleh membawa mereka keluar untuk basuh.

Biasanya pad pemanas jagung dihangatkan di dalam ketuhar gelombang tetapi mereka juga boleh dipanaskan dalam ketuhar jika anda menggunakan penjagaan. Letakkan beg jagung dalam mangkuk pembakar dan dimasukkan ke dalam ketuhar yang panas yang baru sahaja dimatikan. Ia akan mengambil masa kira-kira sejam bagi mereka untuk memanaskan badan dengan cara ini. Jika anda menggunakan ketuhar anda untuk makan malam memasak, beg tempat jagung sekali anda mematikannya dan dengan tidur beg jagung anda akan menjadi hangat dan selesa dan bersedia untuk mengambil tidur.

Ini microwave semulajadi pad pemanas s yang besar untuk membuat sebagai hadiah dan sentiasa dihargai oleh orang yang mengalami sakit kepala, sakit leher, sakit belakang, kekejangan haid atau sesiapa sahaja yang menikmati yang panas dan selesa.

Mereka juga membuat warmers katil yang besar, di bawah penutup, mereka akan kekal memanaskan semua atau sebahagian besar malam.

Anda juga boleh meletakkan mereka di dalam beg plastik dan letakkan dalam peti sejuk untuk terapi sejuk. Yang sangat berguna untuk sakit kepala migrain dan kecederaan akut. Peraturan asas ibu jari adalah terapi haba untuk sakit kronik dan terapi sejuk untuk sakit akut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar