Kamis, 12 November 2015

Penyembuhan Dengan Solfeggio Tuning Forks

Penyembuhan Dengan Solfeggio Tuning Forks

Ini adalah artikel ketiga pada garpu Solfeggio Tuning. Dalam post ini, saya akan bercakap sedikit tentang penyembuhan asal-usul set ini.

Healing emosi

The Solfeggio sebagai alat penyembuhan melakukan kerja. Saya tahu ini dari pengalaman peribadi dan dari pengalaman disampaikan kepada saya oleh pelanggan dan pengamal lain. Mereka sangat berkesan bekerja dengan trauma emosi dan kesedaran. Selepas sesi (s) dengan Solfeggio, pelanggan telah mengalami perubahan besar dalam kehidupan mereka. Sesetengah ingat trauma emosi yang telah ditunjukkan sebagai blok dan ketakutan, mendominasi kehidupan mereka. Orang lain mungkin tidak ingat trauma tetapi akan mengalami perubahan hidup seperti kesihatan yang lebih baik atau perubahan positif dalam kehidupan mereka seperti kerja yang lebih baik atau hubungan lebih bahagia. Kadang-kadang pengalaman ini adalah serta-merta, masa yang lain minggu atau bulan akan berlalu. Kadang-kadang, tiada perubahan yang dialami. Ia benar-benar bergantung kepada kesediaan orang yang menerima frekuensi.

Kesedaran rohani

The Solfeggio set tala digunakan untuk penyembuhan mempunyai akar dalam Perjanjian Lama. Untuk maklumat lanjut mengenai cara ini telah ditentukan, sila rujuk kepada buku Kod Penyembuhan Apocalypse Biologi byDr Puleo. Frekuensi adalah berdasarkan numerologi dan nombor 3, 6 dan 9. Dalam numerologi, nombor 3 bersamaan dengan trilogi atau kebenaran, kepercayaan dan semangat. Bilangan 6 bersamaan dengan penguasaan atau menyempurnakan pelajaran hidup, meninggalkan apa-apa yang belum dilakukan dan 9 bersamaan dengan siap. Dalam bukunya, Dr Puleo mengenalpasti 6 kekerapan, suku kata muzik diberikan kepadanya dan makna Latin.

396Hz: 3 + 6 + 9 = 9 - Ut - Ut Quent Laxis: rasa bersalah membebaskan dan takut
417Hz: 4 + 1 + 7 = 3 - Re - Resonare fibris: Situasi Membuat asal dan Memudahkan Tukar
528Hz: 5 + 2 + 8 = 6 - Mi - Mira gestorum: Transformasi dan Keajaiban (pembaikan DNA)
639Hz: 6 + 3 + 9 = 9 - Fa - Famuli tuorum: bersambung / Hubungan
741Hz: 7 + 4 + 1 = 3 - Sol - Menyelesaikan polluti: Gerak hati Awakening
852Hz: 8 + 5 + 2 = 6 - La - Labii reatum: Berbalik kepada Perintah Rohani
Tiga frekuensi tambahan, 174hz, 285hz dan 963hz telah dikenal pasti kemudian, selepas buku itu diterbitkan. Membaca melalui terjemahan yang diberikan kepada frekuensi yang berbeza, anda boleh memahami bagaimana set ini boleh digunakan untuk penyembuhan. Setiap frekuensi (berdasarkan terjemahannya), kerja-kerja pada tahap yang berbeza yang juga sesuai dengan chakra. Sebagai contoh, menangani rasa bersalah dan takut (chakra akar) membolehkan anda untuk membuat perubahan dalam hidup anda. Ia tidak dikenali bahawa terdapat 3 set tambahan Solfeggio penala, setiap set mengandungi 9 frekuensi berdasarkan 3, 6 dan 9 dan saya percaya kekerapan yang lebih tinggi penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar