Kamis, 12 November 2015

Apa itu Reiki - Sebuah Panduan Pemula Untuk Reiki Energy Healing

Apa itu Reiki - Sebuah Panduan Pemula Untuk Reiki Energy Healing

Tangan ke atas, Reiki pada. Ini adalah prinsip asas reiki. Selain daripada lilin dan muzik santai dan juga kedudukan tangan, ia adalah berdasarkan kepada kuasa penyembuhan semula jadi sentuhan. Anda boleh sama ada menikmati reiki sebagai rawatan di banyak spa atau anda boleh menggunakannya pada diri sendiri dan kemudian yang lain.

Saya mula mengamalkan reiki hanya lebih 5 tahun yang lalu dan ia telah membuat perbezaan yang besar kepada saya.

Dalam usaha untuk menyembuhkan minda, badan dan semangat terdapat banyak alat, tetapi ada kalanya beberapa terapi hanya boleh berasa sedikit terlalu keras. Pada hari itu anda boleh meletakkan tangan anda, hanya bernafas dalam dan keluar dan membiarkan reiki yang melakukan yang lain. (Ia juga adalah satu alasan yang baik untuk berbaring di pertengahan petang, dan jika anda akhirnya tidur itu baik-baik saja.)

Reiki tidak mempunyai gabungan agama. Seperti yoga atau meditasi anda boleh mengamalkan apa sahaja kepercayaan anda mungkin.

Ia adalah rawatan yang menyeimbangkan tenaga dalam badan, berdasarkan pemahaman daripada tujuh chakra atau pusat tenaga.

Reiki adalah rawatan berpakaian, dan ia sering disyorkan bahawa anda memakai gentian asli untuk keselesaan dan kesan maksimum. Terapi A meletakkan tangan mereka ke atas badan anda dan bergantung mereka di sana, lukisan tenaga untuk di mana ia diperlukan, atau yang membolehkan tenaga yang berlebihan supaya bersurai.

Adalah dipercayai bahawa setiap orang mempunyai keupayaan reiki semula jadi ini, ia hanya perlu attunement dari master reiki, dan amalan harian.

Anda boleh mencubanya dengan meletakkan tangan anda pada badan anda, atau orang lain (dan ya, anda boleh merawat kanak-kanak dan haiwan.)

Satu rawatan reiki biasanya mengambil masa lebih kurang satu jam dan anda mungkin akan diminta untuk melakukan kepada sekurang-kurangnya tiga rawatan pada mulanya.

Tidak ada manipulasi atau urutan fizikal, hanya keamanan dan biasanya beberapa muzik santai.

Saya telah mengalami kedua-dua keajaiban dan apa-apa.

Saya sangat akan mengesyorkan kursus Level 1 supaya anda boleh berlatih ini pada diri sendiri dan orang tersayang. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut anda boleh email saya di pearl@pearlescapes.co.uk dan saya akan gembira untuk memberitahu anda lebih lanjut mengenai pengalaman peribadi saya atau juga merawat anda secara peribadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar