Kamis, 12 November 2015

Misi Chiropractic Trips dan Amalan Keahlian

Misi Chiropractic Trips dan Amalan Keahlian

Pada lewat tahun 90an, Dr Jim Sigafoose membawa satu siri misi kiropraktik ke Amerika Tengah. Lebih satu tempoh dua belas tahun, beratus-ratus ahli tulang menyertai misi-misi yang menyesuaikan beratus-ratus ribu orang. Masih hari ini, ahli tulang melakukan misi bekerja di seluruh dunia.

Sebahagian daripada misi-misi ini menonjol kerana beberapa sebab. Satu adalah keajaiban. Orang yang mempunyai penyakit kronik sembuh. Lame mula berjalan, orang buta melihat, lemah mengukuh dan harapan semula yang tiada harapan. Satu lagi sebab ialah nombor semata-mata orang yang disampaikan. Dalam perjalanan tunggal berpanjangan sehingga 10 hari, ratusan ribu telah diselaraskan oleh segelintir ahli tulang semata-mata. Sesetengah diselaraskan sekurang-kurangnya 10,000 dalam misi tunggal. Itulah 1,000 sehari! Mungkin salah satu perkara yang paling besar yang berpunca daripada misi-misi yang adalah bahawa beberapa ahli tulang dibebaskan batasan.

Saya masih ingat Sigafoose memberitahu orang satu masa yang menyertai misi yang mempunyai potensi untuk membuat atau merosakkan amalan chiropractor ini. Apabila ditanya apa yang dimaksudkan, beliau menjawab "Anda tidak pernah melihat diri anda atau kiropraktik dalam cahaya yang sama sekali lagi. Samada anda akan kembali dan meruntuhkan dinding yang menghadkan anda dan kiropraktik ATAU anda akan kembali kepada di mana anda berada dan membenci perkara yang anda membiarkan memegang anda kembali. "

Beberapa ahli tulang kembali dan benar-benar merobohkan dinding dan mula menyesuaikan diri di tempat terbuka. Lain-lain mula untuk memudahkan prosedur dan sistem mereka. Yang lain lagi ditukar kepada "Semua wang tunai" amalan untuk membuang gangguan dalam amalan mereka oleh pembayar pihak ketiga ..

Malah pada hari ini, ramai ahli tulang mengatakan "Bagaimana ia boleh menjadi mudah itu?" Salah satu cara ialah untuk berhenti mengamalkan skop sebagai terhad doktor perubatan mendiagnosis setiap pesakit dan melompat melalui gelung dikehendaki dibayar oleh syarikat-syarikat insurans. Masih orang lain telah merpati-bersembunyi oleh apa yang dipanggil kiropraktik "pendidikan" mereka ke dalam pemikiran anda tidak mungkin menyampaikan penjagaan kiropraktik berkualiti kepada ramai orang dalam yang singkat. Tiada apa-apa boleh jauh dari kebenaran.

Jadi, bagaimana begitu sedikit dapat menyesuaikan begitu banyak dalam tempoh masa yang singkat dan MASIH memberi rawatan kiropraktik kualiti? Jawapan yang boleh memukau anda. Berikut adalah beberapa sebab mengapa ia bekerja:

* Beberapa perkataan yang dituturkan - Oleh kerana halangan bahasa, persembahan yang mudah dibuat oleh juru bahasa untuk kumpulan yang besar sebelum mendapat sejajar.
* Pelarasan terhad kepada tulang belakang serviks atas. Dengan kata lain, menyampaikan pelarasan yang PALING berkesan kepada rakyat PALING dalam jumlah-kurangnya masa.
* Prosedur paling mudah mungkin. Tiada kertas kerja. Tiada insurans. Tiada CYA. Tiada BS. Analisis Chiropractic SAHAJA.
* Tidak perlu risau tentang wang. Banyak orang akan berkata "Sudah tentu mereka sibuk. Ia adalah percuma!" Mereka membayar banyak, tidak seperti bayaran langsung.
* The tulang tidak mempunyai gangguan seperti telefon, keluarga, berita, sukan atau peristiwa-peristiwa dunia.

Ramai yang bertanya kerana mereka perjalanan misi, "Bagaimana saya boleh mengintegrasikan perspektif BAHAWA ke dalam amalan saya di sini di Amerika Syarikat?" Jawapan mudah adalah "Anda tidak boleh." Nah, anda tidak boleh mengintegrasikan perspektif yang menjadi amalan tradisional gaya Amerika kiropraktik. Ringkasnya, kiropraktik hari ini diamalkan secara literal dari perspektif Perubatan dengan semua prosedur dan kerumitan. Dan untuk membuat mata, BAHAWA adalah apa yang kiropraktik tidak (dan tidak) pada terasnya.

Anda tidak boleh mengintegrasikan kesederhanaan ke dalam kerumitan. Tetapi, anda BOLEH menggantikan kerumitan dengan kesederhanaan. Saya tahu bunyinya sukar untuk dilakukan. Tetapi, begitu juga terjatuh dari log. Bahagian yang paling sukar adalah semata-mata membuat keputusan untuk memilih keluar daripada sistem yang kompleks yang diamalkan di sini di Amerika Syarikat.

Berikut adalah kunci. Memudahkan! Itu sahaja. Sama seperti dengan mereka perjalanan misi, anda kembali kepada asas-asas sangat daripada apa yang kita lakukan sebagai ahli tulang.

* Beritahu cerita sebagai beberapa perkataan yang boleh untuk seberapa ramai orang yang anda mungkin boleh.
* Jangan buang perkataan pada perbualan sia-sia.
* Had kertas kerja dan prosedur untuk minimum kosong diperlukan.
* Adakah JUST kiropraktik! Cari dan subluxations betul. Tiada diagnosis perubatan. Lebih baik lagi, adakah SAHAJA apa yang perlu. Jika apa-apa lagi, pastikan Atlas jelas.
* Tawaran, sistem bayaran berpatutan mudah yang sesuai ke dalam bajet kebanyakan orang. Pelan penjagaan yang tidak terhad dengan bayaran tetap masuk akal kepada saya.

Secara peribadi, saya mendapati Amalan Keahlian cara yang paling sepadan dengan amalan. Konsep ini bukan baru, tetapi semakin berkembang. Saya mencabar setiap chiropractor yang mahu menikmati amalan mereka lebih dengan melakukan JUST kiropraktik untuk memudahkan perniagaan mereka di setiap peringkat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar