Kamis, 12 November 2015

Apa Untuk Harapkan Dari Melawat Chiropractor anda

Apa Untuk Harapkan Dari Melawat Chiropractor anda

Ramai orang menangguhkan lawatan chiropractor kerana mereka tidak tahu apa yang diharapkan pada lawatan pertama. Malangnya, tidak banyak maklumat palsu diluluskan di sekeliling yang tidak benar. Artikel ini akan membantu pesakit untuk tahu apa yang diharapkan daripada lawatan Chiropractor pertama mereka. Seperti mana-mana profesional kesihatan yang lain, pesakit akan mula lawatan anda di kawasan penerimaan tetamu mengisi beberapa kertas kerja. Pesakit perlu memberi selengkap sejarah perubatan yang mungkin. Selain itu, pesakit akan mahu membawa kad insurans perubatan mereka. Hari ini, kebanyakan polisi insurans perubatan meliputi penjagaan kiropraktik. Jika berkenaan, pesakit akan diminta membayar bersama membayar untuk insurans mereka.

Sebaik sahaja anda berada di dalam bilik peperiksaan Doktor kiropraktik akan datang dan melawat dengan anda. Dia akan bertanya tentang masalah tertentu yang membawa anda di hari ini. Doktor mungkin bertanya tentang apabila kesakitan bermula. Khususnya, soalan ini merujuk kepada apa yang anda lakukan dan berapa lama sakit bermula. Peperiksaan bermula dengan peperiksaan manual. Doktor akan merasa kawasan yang terjejas dengan tangan keduanya menggunakan tekanan yang lembut untuk menilai sumber dan punca sakit. Jika perlu, doktor boleh memerintahkan x-ray atau ujian diagnostik lain untuk melihat apa yang sedang berlaku di dalam badan.

Setelah doktor telah selesai peperiksaan dan keputusan ujian kembali, dia akan bekerja dengan pesakit untuk membangunkan satu pelan untuk membantu penyembuhan. Sebahagian daripada rancangan itu mungkin termasuk satu atau lebih pelarasan kiropraktik yang membawa tulang kembali ke dalam penjajaran. Pelarasan kiropraktik adalah satu prosedur yang lembut yang tidak bertujuan untuk meningkatkan kesakitan. Doktor mungkin menggunakan tangan keduanya untuk bergerak perlahan-lahan tulang kembali ke tempatnya. Ahli tulang juga menggunakan alat-alat yang boleh membantu dengan proses pelarasan.

Selepas lawatan ke doktor keindahan kiropraktik, pesakit mungkin atau mungkin tidak mempunyai melegakan kesakitan serta-merta. Kadang-kadang ia mengambil masa sehingga dua minggu untuk saraf untuk menyembuhkan dan pada masa ini kesakitan yang kurang perlu dirasai. Pesakit tidak boleh meninggalkan pejabat doktor dalam kesakitan lebih daripada apabila mereka masuk.

The Chiropractor boleh memberi pesakit beberapa latihan yang boleh dilakukan di rumah. Selain itu, pesakit boleh diberikan beberapa arahan pada mengangkat yang betul dan mekanik badan lain yang akan melindungi kawasan kecederaan di samping meningkatkan fleksibiliti laman web ini. Pesakit mungkin akan diminta untuk membuat temujanji untuk lawatan balasan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar