Kamis, 12 November 2015

The Best Pemulihan semula jadi untuk Menghilangkan Parasit dalam Manusia

The Best Pemulihan semula jadi untuk Menghilangkan Parasit dalam Manusia

Parasit mudah dipindah milik kepada manusia, dan kerana ini ia adalah idea yang baik untuk mengambil langkah berjaga-jaga dan parasit membersihkan kerap. Ini amat disyorkan jika anda perasan sebarang parasit masih dalam najis anda, jika anda mempunyai haiwan peliharaan, atau jika anda telah mengembara baru-baru ini.

Terdapat pelbagai ubat-ubatan dan makanan herba yang adalah cara yang selamat dan berkesan untuk mengusir parasit seperti cacing gelang, cacing pita, dan threadworm daripada sistem anda. Terdapat juga beberapa penyelesaian yang tidak begitu berkesan. Banyak parasiticides preskripsi termasuk dalam kategori ini kerana mereka hanya mensasarkan parasit tertentu dan hanya di tempat-tempat tertentu di dalam badan. Mereka juga biasanya mempunyai kesan sampingan seperti loya, cirit-birit, dan sakit kepala. Jadi, dalam artikel ini saya hanya akan menyenaraikan ubat semula jadi yang saya telah didapati selamat dan berkesan.

Bawang putih

Bawang putih adalah ubat yang baik untuk pinworms dan threadworms, dan untuk pelbagai jenis jangkitan gastrousus, termasuk keracunan makanan dan cirit-birit.

Adalah lebih baik bahawa bawang putih itu diambil apabila segar dalam masa lima belas minit selepas ulas yang rosak. Selain itu, ia amat disyorkan untuk mengambil ia sebagai enema. Anda boleh melakukan ini dengan mencincang satu cengkih dan mendidih dalam 250ml air, kemudian memohon selepas ia sejuk.

Nanas Mayweed

Herba ini baik untuk merawat threadworms. Untuk membuat teh Nanas Mayweed, letakkan 2 sudu teh herba dalam air panas selama 10 minit, kemudian ketegangan. Teh ini perlu diambil kedua-dua pada waktu pagi dan pada waktu malam. Rawatan ini berkesan, tetapi ia boleh mengambil masa sehingga 4 hingga 6 minggu untuk bekerja, walaupun ia digunakan sebagai enema.

Biji labu

Biji labu adalah ubat cacing pita sangat selamat. Dalam usaha untuk rawatan ini berfungsi dengan baik, benih ini perlu diambil dalam kuantiti yang besar. Mengisar 200 hingga 400 gram un-dikupas benih dan campuran mereka dengan susu sehingga konsisten adalah sebagai semangkuk oatmeal. Ini labu benih gabungan perlu diambil semasa perut kosong untuk melumpuhkan cacing, dan kemudian julap yang kuat perlu diambil 2 jam kemudian untuk mengepam mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar