Kamis, 12 November 2015

Kenapa Saya Ada Sindrom Kelesuan Kronik?

Kenapa Saya Ada Sindrom Kelesuan Kronik?

Mengapa saya mempunyai sindrom keletihan kronik? Soalan ini boleh dijawab dengan bertanya soalan sendiri beberapa anda. Sebagai penat adalah berbeza daripada menjadi letih. Sindrom keletihan kronik adalah keadaan yang melemahkan.

Sila lihat di sindrom disenaraikan jika anda boleh menjawab ya kepada sindrom ini daripada anda sangat mungkin akan mengalami sindrom keletihan kronik.

Perasaan keletihan sepanjang masa
Cepat marah
Secara umumnya berasa tidak sihat selama 3 bulan atau lebih
Telah habis memberi kesan negatif / kehidupan di rumah kerja anda
Sakit sendi
Sakit otot
Kelemahan selepas aktiviti fizikal sedikit
Pernahkah anda menghidap hepatitis, gangguan tidur, mono
Adakah perasaan keletihan datang secara tiba-tiba dan tidak hilang sejak
Tidak kira berapa banyak anda tidur anda masih berasa letih
Ini adalah senarai pendek gejala tetapi mereka adalah cara utama untuk menentukan jika anda mempunyai sindrom keletihan kronik. Ini adalah penyakit yang melemahkan yang boleh mengganggu setiap bidang kehidupan anda. Tiada ujian darah yang boleh mengesahkan keadaan ini, bagaimanapun apa yang anda boleh lakukan ialah cuba untuk memastikan keadaan yang menyumbang kepada keletihan anda. Selalunya orang mungkin mengalami parasit, candida dan tuan rumah keseluruhan masalah

Anda jelas tidak sihat jika anda membaca ini, anda mungkin mengalami penyakit lain atau penyakit yang telah pergi un disahkan untuk tempoh masa yang panjang. Selalunya gabungan isu-isu kesihatan yang tidak dirawat apabila ditinggalkan untuk mereka sendiri akan terus menurunkan kesihatan individu dan keletihan akan berlaku. Penyakit hati boleh membuat anda berasa cara ini, isu metabolik boleh melakukannya juga dan pelbagai gangguan lain boleh menjejaskan tahap tenaga anda.

Penentuan masalah ini mungkin agak sukar tetapi jika anda bertanya "mengapa saya mempunyai sindrom keletihan kronik?" daripada satu-satunya cara yang jelas untuk apa-apa jenis resolusi adalah untuk memotong apa-apa sebab lain yang berpotensi untuk perasaan anda letih sepanjang masa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar