Kamis, 12 November 2015

Persatuan Segera Tenaga / Love Healing

Persatuan Segera Tenaga / Love Healing

Ini adalah pemikiran susulan saya pada penyembuhan tenaga / cinta segera. Dalam beberapa minggu pertama ujian ini daripada saya telah membantu orang lebih skype dan jiwa-jarak jauh saya jauh dari NY sebagai Maine, London dan Australia. Dan sehampir muka-ke-muka tempatan. Dan kini juga saya dapat mengajar orang lain untuk mencari jalan mereka sendiri untuk melakukan versi mereka sendiri penyembuhan segera ini.

Sekarang adalah masa dalam evolusi kejadian alam bahawa kita memandu laju ke dalam 2012 syurga. Jadi segala bentuk yang jatuh dan apa yang akan kekal adalah semangat cinta tulen - yang kekal. Masyarakat dapat melihat dengan jelas bagaimana perkara-perkara kerja bagaimana pembahagian kerja-iaitu, orang dilahirkan dengan hadiah tertentu dan kita pergi kepada mereka untuk hadiah mereka dan mereka datang kepada kami untuk hadiah kami. Kami tidak akan cuba untuk membeli tomato di kedai perkakasan.

Jadi ajaran ini telah datang kepadaku sebagai hadiah daripada Tuhan dan saya di sini untuk berkongsi dengan orang lain kerana ia membuatkan hidup gembira bagi setiap orang untuk membantu membawa bangsa itu keluar dari penderitaan dan kesakitan dan penyakit ke dalam kesihatan dan kegembiraan dan kasih sayang Ilahi.

Seperti yang saya telah menulis blog ini, Kristin berbunyi dan berkata dia memanggil saya untuk menerima tawaran saya untuk mengajar bagaimana untuk segera menyembuhkan orang, dia mula terasa gatal ... bermakna dia sudah menyembuhkan orang hanya dari hasratnya. Jadi pengesahan yang menunjukkan kepada saya untuk membimbing beliau melalui pelarasan sistem kepercayaan masyarakat - untangling yang 'tiub kepercayaan' supaya orang melihat sesuatu dengan jelas. Kemudian kami berdua merasakan keluhan hati masyarakat.

Pengesahan ini seterusnya memberi inspirasi kepada saya untuk menubuhkan sebuah kekal mesin pembetulan masyarakat dan kemudian mesin cinta masyarakat untuk selama-lamanya dan akhirnya merebak selama-lamanya kepada orang lain mesin - jadi kita kedua-dua program itu ke dalam DNA masyarakat. Ahad kami akan bertukar pendapat tentang apa yang kami perhatikan dan saya akan kembali kepada anda dalam siaran kemudian.

Pendek kata, saya mencipta virus cinta dan sedang menyebarkan ia kepada haiwan, air, udara, dan rakyat.
Tidak ada ubat untuk itu & semua orang menjadi semakin gembira berita ini.

Berharap anda semua merasa hidupmu untangling, peranan anda dengan orang lain di dunia untangling, dan perasaan kasih sayang di dalam anda. Dan mudah-mudahan anda perasan diri anda secara automatik menubuhkan mesin yang kekal untuk orang-orang yang anda suka dan untuk masyarakat.

Mudah-mudahan anda kini melihat perubahan pada diri sendiri dan orang-orang dekat dan sayang kepada anda.

Lebih sebagai perkara yang berkembang. Sila jangan balas di sini melalui komentar untuk bagaimana idea-idea ini telah ajaib dan serta-merta mengubah hidup anda dan masyarakat anda adalah sebahagian daripada.

Joy Joy Joy

Cowboy Swami Shaman

Tidak ada komentar:

Posting Komentar