Kamis, 12 November 2015

Rawatan Nafas Berbau: Bagaimana Nafas dapat Wreck Life Cinta

Rawatan Nafas Berbau: Bagaimana Nafas dapat Wreck Life Cinta

Jika anda mempunyai personaliti yang berkilauan, yang sangat menarik dan menyeronokkan untuk bersama --- tetapi anda masih tidak boleh melepasi tarikh yang pertama --- anda mungkin memerlukan rawatan bau mulut yang berkesan.

Anda lihat, apabila nafas berbau adalah masalah anda, semua kualiti yang anda yang lain akan diabaikan.

Ini adalah satu fakta yang sangat penting untuk difahami. Walaupun ia mungkin kelihatan bahawa bau nafas, dalam skim besar perkara, adalah masalah kecil, kesan-kesan yang dibawa dengan ia boleh menjadi besar.

Cara manusia bertindak balas dengan nafas berbau boleh mempunyai negatif yang memberi kesan dalam banyak bidang kehidupan anda. Hari ini kita bercakap hanya kehidupan cinta anda. Walau bagaimanapun, tindak balas yang sama juga akan memberi kesan kepada kehidupan keluarga, kehidupan sosial anda dan kerjaya.

Bayangkan anda adalah pada tarikh yang pertama dengan bakal rakan kongsi baru. Tarikh anda mungkin fikir anda berada amat menarik, tetapi sesuatu yang berlaku di dalam nya otak boleh memaksa orang ini menyembunyikan diri terhadap kamu! Anda lihat, apabila mereka mengesan bau mulut, keputusan itu dibuat --- mungkin tanpa mereka disedari.

Untuk lebih memahami ini, kita perlu memahami beberapa perkara yang menyebabkan nafas berbau dan bagaimana mereka mempengaruhi orang lain.

Nafas busuk sering disebabkan oleh beberapa sebatian kimia yang berbeza. Satu adalah mercaptain metil dan skatole - bau sebatian ini sangat mirip najis manusia.

Hidrogen sulfida berbau seperti telur busuk dan adalah satu lagi bahan kimia dalam bau nafas. Bahan kimia tambahan adalah putrescine yang mempunyai bau yang tidak menyenangkan yang sama seperti daging rosak.

Bukan nilai tambah yang besar apabila ia datang untuk temujanji.

Apabila nafas berbau dikesan, orang berpaling, langkah ke belakang, kedut hidung mereka atau menutup mulut mereka. Ini bukan sesuatu yang mereka boleh berfikir tentang, Sebaliknya, otak mengiktiraf bau sebagai berpotensi berbahaya --- sumber kemungkinan jangkitan dari daging rosak, telur busuk, atau najis. Ia kemudian dapat memaksa badan untuk mundur secara automatik dalam jijik.

Mari kita bercakap kosong di sini: Otak adalah untuk melindungi badan dan ia mengiktiraf nafas serangan sebagai sumber pencemaran dan oleh itu satu ancaman fizikal.

Maka pada tarikh anda walaupun anda mungkin mencari yang terbaik anda, rakan kongsi berpotensi anda sedang menerima isyarat otak amaran kepadanya atau amaran beliau untuk melarikan diri daripada anda secepat yang mungkin. Malangnya, mereka mungkin tidak sedar apa yang sedang berlaku minda bawah sedar mereka, tetapi perasaan mereka tidak senang akan menyebabkan mereka untuk membuat keputusan yang tidak akan memihak kepada anda.

Ia adalah kejadian yang biasa --- jika anda mempunyai nafas berbau, anda akhirnya semata-mata. Lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar