Kamis, 12 November 2015

Biofeedback penyaringan - Adakah Star Trek Teknologi sini hari ini?

Biofeedback penyaringan - Adakah Star Trek Teknologi sini hari ini?

Apabila saya berfikir penyaringan Biofeedback, ia mengingatkan saya menonton Star Trek apabila pesakit akan pergi ke Sick Bay dan menerima pukulan. Apa yang ada dalam pukulan itu? Ia kedengaran seperti udara. Adakah ia mempunyai pengetahuan mengenainya; sejenis ilmu yang mengingatkan badan bagaimana untuk menjadi baik?

Saya berfikir bahawa kita boleh pergi ke sana dengan teknologi ini yang boleh didapati hari ini menggesa Maklumbalas penyaringan atau EDS (pemeriksaan kulit elektro). Sistem ini digunakan untuk menilai pelanggan pada tahap adat berdasarkan tepat di mana badan dari segi fizikal, mental dan emosi. Kadang-kadang walaupun semangat kurang dikesan sebagai penyebab ketidakseimbangan atau penyakit.

Penyaringan Biofeedback menggunakan mesin Pertanyaan iaitu alat komunikasi. Ia bukan mesin diagnostik juga tidak Pengamal mendiagnosis. A Pengamal menggunakan sistem dalam keadaan hairan dan bertanya soalan, untuk menyiasat. Badan anda tahu apa yang kurang dan apa yang diperlukan. Pengamal boleh bertanya soalan berdasarkan kebimbangan anda dan dengan penyelidikan ini dipandu berdasarkan komunikasi badan sendiri - biofeedback, resolusi dan remedi yang boleh dibuat khusus untuk anda sebagai seorang individu.

Bayangkan dapat melihat dengan jelas di dalam badan anda untuk mengakui apa yang berlaku pada semua peringkat dan mencari keseimbangan bagi memenuhi keperluannya sama ada melalui pemakanan, makanan tambahan, homeopati, terapi warna atau lebih pilihan senarai seterusnya. Anda menentukan apa yang akan bekerja terbaik untuk anda. Tidak ada yang wajib, ada yang dipaksa, tetapi pemahaman diterima dan dicapai. Pengetahuan ini diperkukuh dengan jejak ubat adat yang diberikan pada akhir sesi, maka suntikan ilmu seperti pukulan Star Trek, bersama-sama dengan laporan yang dicetak pada apa yang anda boleh membeli untuk mengukuhkan sesi.

Teknologi ini tidak menyakitkan dan benar-benar tidak invasif. Anda tidak merasa apa-apa tetapi tekanan cahaya dari siasatan yang digunakan biasanya pada tempat di sisi. Suasana yang selesa. Anda akan diminta untuk minum air yang banyak dan memastikan bahawa anda makan sebelum lawatan anda.

Terdapat rakaman temu bual yang menerangkan sistem ini dengan lebih terperinci. Lihat sumber di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar