Kamis, 12 November 2015

Boleh Stones buah pinggang Larutkan Pada Sendiri - 3 Terapi Fluid Best

Boleh Stones buah pinggang Larutkan Pada Sendiri - 3 Terapi Fluid Best

Buah pinggang kita pada dasarnya ialah penapis darah. Sama dengan mana-mana penapis, ia akan mempunyai kecenderungan untuk menyumbat sebagai hari-hari pergi terutamanya jika kita tidak menjaga atau membersihkan segera. Tersumbat adalah disebabkan oleh pengumpulan garam dan mineral yang tidak dibubarkan oleh air kencing kerana kepekatan yang tinggi.

Pengumpulan ini garam dan mineral yang akan membentuk masuk untuk batu karang. Ini mungkin memulakan batu bersaiz sekecil yang boleh terus berkembang jika tidak dirawat dengan segera. Batu karang yang lebih besar akan menyekat aliran biasa mengepam keluar bahan buangan.

Ini juga akan menyebabkan dinding buah pinggang untuk meregangkan dan memaksa batu-batu ke dalam pundi kencing yang terhasil kepada kesakitan dan ketidakselesaan. Dengan syarat itu, rawatan yang paling segera adalah perlu. Kemudian, anda akan tertanya-tanya, boleh mereka batu-batu membubarkan sendiri? Begini caranya.

Walaupun anda telah cuba mengelakkannya, kejadian mereka mungkin keturunan. Kemungkinan anda mungkin mampu untuk memilikinya. Jadi, daripada penderitaan, menghapuskan mereka batu-batu dari sistem anda. Cara terbaik untuk menghilangkan batu-batu adalah untuk mengusir mereka keluar dari sistem anda dengan cara terapi cecair. Oleh itu, berikut adalah beberapa terapi cecair yang paling berkesan dan boleh membubarkan sendiri:

1. Terapi Air - air minum tidak akan benar-benar larut batu karang tetapi ia akan membantu mengepam keluar dan masa yang sama ia akan membersihkan badan anda daripada sebarang toksin dan bahan buangan. Adalah disyorkan untuk minum 8 hingga 10 gelas air setiap hari sehingga semua batu-batu dihapuskan dari sistem anda.

2. Terapi berasaskan sitrik - asid sitrik adalah cara terbaik untuk membubarkan batu berasaskan kalsium kerana asid boleh membubarkan batu karang secara semula jadi dalam masa setengah hari. Anda boleh mengambil dalam asid sitrik dalam bentuk jus seperti lemonades, jus oren dan jus calamansi.

3. Terapi berasaskan fosforik - selain daripada asid sitrik, asid fosforik juga boleh membubarkan batu semula jadi. Anda boleh mencari ini di soda atau cola.

Boleh membubarkan batu karang sendiri? Sudah tentu YES! Cuba ketiga-tiga terapi cecair. Ia adalah lebih baik daripada menjalani prosedur pembedahan yang berisiko dan mahal. Jangan tunggu untuk batu karang anda untuk mendapatkan lebih besar dan lebih besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar