Kamis, 12 November 2015

Taman Asparagus - Penyembuhan The Sifat Of The Plant Terbongkar (Bahagian 2)

Taman Asparagus - Penyembuhan The Sifat Of The Plant Terbongkar (Bahagian 2)

Tawaran artikel dengan sifat-sifat penyembuhan taman asparagus dan cara-cara untuk menggunakannya untuk menangani pelbagai masalah kesihatan, termasuk penyakit buah pinggang, edema, penyakit pundi kencing, sakit gigi dan lain-lain

Ubat Asparagus digunakan sebagai ubat diuretik dalam kes penyakit buah pinggang, edema dan penyakit pundi kencing. Tumbuhan ini digunakan untuk menjadi kering dan membersihkan badan anda apabila mengalami sakit sendi. Ia adalah disebabkan oleh hakikat bahawa bahan-bahan berbahaya dikumuhkan dalam air kencing. Dalam usaha untuk membuat merebus atau infusi, tanamkan 60 gram akar pasir dan batang bawah dengan satu liter air. Minum satu keempat segelas ia 3 atau 4 kali sehari. Anda perlu membuat sirap dari pucuk baru dan akar segar. Jus herba dan campuran satu liter jus dengan 1,5-2 kilogram gula. Rebus campuran dalam mandi air di atas api kecil sehingga ia bertukar kepada konsisten cecair seperti madu. Ambil 2-5 sudu besar sirap dua kali sehari - pada waktu pagi dan petang.
Anda boleh mengunyah akar untuk melawan sakit gigi.
Anda harus mengelak daripada menggunakan herba ini dalam kes nephrolith, denyutan jantung dan radang saluran Kencing disebabkan oleh kerengsaan kemungkinan asparagus membran mukus mungkin menyebabkan.
Pucuk baru 10-15 sentimeter panjang yang digunakan bukan sahaja untuk tujuan perubatan, tetapi juga dalam makanan sebagai sayur-sayuran. Anda boleh menambah mereka untuk salad dan sup anda atau anda boleh mempunyai pucuk bersama-sama dengan keju untuk makan tengah hari anda. Kilang itu boleh menjadi kedua-dua panggang dan rebus. Selain itu, anda boleh mengekalkan pucuk. Herba ini mempunyai aroma tertentu dan rasa pahit sedikit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar