Kamis, 12 November 2015

Dua Stories of Discovery Tenaga Penyembuhan Modaliti

Dua Stories of Discovery Tenaga Penyembuhan Modaliti

Kaedah penyembuhan tenaga baru seolah-olah yang akan diperkenalkan dari semasa ke semasa. Seperti yang luar biasa kerana mereka, di manakah maklumat ini datang? Ramai orang Kristian fundamentalis bimbang bahawa maklumat yang datang dari kejahatan dan bukan dari Allah. Adakah mereka betul?

Kod Healing

Saya mula mencari maklumat mengenai The Kod penyembuhan di dalam kotak saya tahun atau lebih yang lalu. Selepas melihat e-mel beberapa kali saya memutuskan untuk melakukan siasatan lanjut. Salah satu laman web yang menyatakan bahawa Alex Lloyd, PhD, ND "ditemui" The Kod penyembuhan. Apabila saya akhirnya membeli versi digital program ini, saya membaca cerita. Mereka tidak begitu banyak ditemui oleh Dia, Ia telah dimuat turun ke dalamnya.

Isterinya telah teruk tertekan untuk beberapa tahun. Ketika beliau sedang menunggu di lapangan terbang beliau menerima panggilan terutamanya amat mencemaskan dari beliau. Selepas dia digantung dia mula berdoa. Ia berdoa selama tiga jam meminta isterinya itu akan sembuh. Selepas waktu ini dia mengatakan bahawa maklumat hanya mula datang ke dalam kepalanya. Ia pasti muat turun. Dia menarik keluar kertas dan pen dan mula menulis semua perjalanan pulang.

Selepas tiba di rumah dia mula digunakan pada isterinya kedudukan tangan dan teknik-teknik yang telah dimuat turun ke dalam dia. Selepas beberapa jam bekerja dengan dia, dia mula menunjukkan peningkatan yang ketara. Dr Lloyd mula berkongsi ini dengan orang lain.

Saya telah menggunakan kod-kod yang kuat dan telah mendapat manfaat yang besar.

Psych-K

Psych-K adalah salah satu daripada dua kaedah penyembuhan prinsip saya gunakan dalam amalan peribadi saya. Kaedah kuat penyembuhan tenaga yang masuk ke dalam minda bawah sedar dan menulisnya semula sistem kepercayaan bukan menyokong menjalankan hidup anda.

Pengajar saya, Robin Graham, yang berkaitan kisah pembangunan Psych-K. Rob Williams telah menjalankan amalan sebagai psychotherapist. Seperti yang ramai di antara kita psiko, dia menjadi kecewa kemajuan yang perlahan daripada pelanggan beliau. Dia mula tertanya-tanya jika ada cara yang lebih baik dan lebih cepat untuk mengubah kehidupan rakyat. Hasilnya ialah muat turun maklumat yang sama dengan Dr. Lloyd The Kod penyembuhan. Maklumat datang mencurah ke dalamnya. Beliau menulis ke bawah secepat yang dia boleh.

Psych-K dibangunkan kira-kira 20 tahun yang lalu. Saya menjadi sedar ia beberapa tahun lalu melalui buku Bruce Lipton Biologi Kepercayaan. Saya menggunakannya dengan diri saya, secara individu dengan pelanggan dan dalam pengalaman penyembuhan kumpulan jarak saya memudahkan setiap minggu. Ia adalah satu modaliti yang kuat dan salah satu yang sangat mudah untuk belajar.

Kedua-dua ini Kod penyembuhan dan Psych-K adalah hasil daripada maklumat yang datang ke dalam mereka selepas mereka memintanya. Dr Lloyd kata The Kod adalah jawapan secara langsung untuk solat. Rob Williams menganggap Psych-K hadiah daripada kesedaran selain dirinya.

Kaedah yang memudahkan penyembuhan emosi dan fizikal hanya boleh dari Allah, dengan apa jua nama yang anda gunakan untuk Power anda tinggi. Tidak ada sebab untuk apa yang dipanggil jahat untuk membawa masuk ke dalam kaedah dunia yang membawa keutuhan kepada orang-orang di dalam badan, minda dan semangat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar