Kamis, 12 November 2015

Pemulihan ADHD homeopati

Pemulihan ADHD homeopati

ADHD dianggap keadaan yang pelbagai rupa. Orang yang mempunyai penyakit dan syarat-syarat yang sama mungkin tidak nyata semua tingkah laku yang sama. Terdapat banyak penyelewengan dalam ADHD, dan kanak-kanak dengan masalah ini mungkin mempunyai personaliti yang berbeza-beza yang berbeza. ADHD adalah sindrom, dan tidak disertai dengan set kompleks yang telah ditetapkan gejala; Oleh itu, setiap kanak-kanak boleh mempunyai masalah individu mereka sendiri.

ADHD tidak mempunyai sebab yang diketahui, yang boleh semata-mata tajam. Juga, tidak ada formula tetap dalam merawat ADHD. Sesungguhnya ada set yang sangat kompleks faktor yang saling bersama-sama untuk menghasilkan ciri-ciri tingkah laku dan personaliti yang berbeza daripada kanak-kanak banyak dipengaruhi oleh ADHD.

Dengan mengambil sejumlah perspektif dan mengambil kira setiap kanak-kanak sebagai seorang individu, kita boleh mendapati bahawa banyak faktor yang melibatkan dalam penyakit ini - dan bahawa setiap kanak-kanak mempunyai satu set unik gejala. Kerumitan lebih 4000 ubat-ubatan homeopati menawarkan penyelesaian untuk setiap kanak-kanak untuk dilayan dengan produk yang paling sesuai dengan gejala masing-masing. Ubat-ubatan homeopati untuk ADHD melibatkan rawatan ADHD tanpa ubat.

Homeopati mengambil kira pendekatan holistik. Ubat ADHD yang melibatkan ubat dan rawatan biasanya mengambil ubat-ubatan akaun ADHD seperti Ritalin. Ubat-ubatan homeopati untuk ADHD melihat ke dalam gejala ADHD bagi setiap bahagian pesakit, keadaan sekitar gejala-gejala ini, dan cubaan untuk mencari hubungan atau kepentingan hubungan antara gejala-gejala ini. ADHD homeopati didapati yang merangkumi ciri-ciri unik pesakit dengan ADHD.

Bahan homeopati berasal dari tumbuhan. Ini boleh menjadi pokok, herba, mineral, bahan-bahan yang berasal dari haiwan, logam dan banyak lagi. Apa-apa bahan, dengan beberapa proses homeopati, boleh dibuat secara perubatan untuk merawat simptom gangguan banyak. Pakar homeopati merawat individu dan cuba untuk mendapatkan mereka untuk mengimbangi kesihatan fizikal dan psikologi mereka. ADHD homeopati merawat orang itu sendiri, dan bukan penyakit. Ini dilakukan dengan homeopati yang cuba untuk berurusan dengan ciri-ciri tersendiri pesakit, dan bukan hanya gejala yang ditunjukkan berhubung dengan ADHD.

Kelebihan ubat homeopati untuk ADHD - rawatan holistik bagi orang yang telah berurusan dengan akar penyakit; persepsi bahawa ia adalah selamat kerana ia tidak melibatkan ubat-ubatan seperti Ritalin dan lain-lain; penggunaan herba semulajadi dan tidak toksik dan ubat-ubatan; pendekatan individu dan unik kepada setiap pesakit; dan penyembuhan bukan sahaja fizikal tetapi juga masalah mental dan psikologi pesakit; ia adalah berpatutan dan kos efektif; dan akhir sekali, ia adalah tahan lama, yang mendakwa untuk menyediakan rawatan untuk beberapa bulan ke tahun-tahun, berbanding ubat-ubatan yang hanya memberikan jam gejala pembasmian.

Sebaliknya, keburukan ADHD homeopati termasuk: keperluan untuk sejarah komprehensif kepada rawatan homeopati, oleh itu ibu bapa atau pesakit itu sendiri harus mempunyai ingatan yang baik dan berminat-pemerhati, dapat menyampaikan semua pengalaman; percubaan akan memerlukan lebih daripada satu tempat duduk; dan beberapa pesakit tidak menggalakkan proses ini kerana mereka menjadi tersinggung oleh analisis dengan tingkah laku mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar