Kamis, 12 November 2015

Mengapa Anda Perlu Mempunyai Satu Ujian Indican

Mengapa Anda Perlu Mempunyai Satu Ujian Indican

Mengapa Saya Memerlukan Ujian Ini?

Dysbiosis adalah yang paling mungkin faktor utama yang menyumbang kepada kebanyakan penyakit dan keadaan dan oleh itu harus disiasati masuk untuk sebagai penyebab mungkin dalam semua keadaan perubatan. Satu lagi sebab utama yang pemeriksaan ini amat penting adalah bahawa jika usus anda sihat anda sangat tidak mungkin untuk menyerap nutrisi dari diet dan pemakanan tambahan. Ia adalah untuk sebab ini bahawa usus dirawat pertama, jika tidak ia menjejaskan keupayaan kita untuk memaksimumkan perubahan diet dan pemakanan tambahan.

Apa Adakah Seorang Ujian Indican Adakah?

Apabila bakteria bermanfaat dimusnahkan oleh yis berbahaya, kulat, bakteria dan virus proses dysbiosis dan penyakit bermula. The Indican Ujian kencing adalah pemeriksaan yang betul dan asas digunakan untuk mengukur kebusukan protein dalam saluran penghadaman oleh bakteria yang tidak sihat. Satu keputusan yang positif menunjukkan ketoksikan usus kerana dysbiosis.

Apakah Dysbiosis?

Dysbiosis adalah istilah yang digunakan untuk menerangkan ketidakseimbangan bakteria dalam saluran pencernaan sering disebabkan oleh terlalu banyak yis, bakteria berbahaya, virus atau parasit. Kajian menunjukkan bahawa lebih daripada 70% daripada proses imun kita bermula di usus. Sekiranya anda tidak mempunyai keseimbangan flora usus, anda tidak akan mempunyai berfungsi proses imun yang sihat. Dysbiosis memberi kesan kepada proses imun, keseimbangan hormon dan keseimbangan homeostasis yang penting dalam badan. Ini juga boleh mengubah Neurochemistry yang membawa kepada keadaan seperti kemurungan, kebimbangan dan kerengsaan. Dysbiosis boleh dikaitkan dengan pelbagai jenis masalah kesihatan yang menjejaskan setiap aspek kesihatan kita.

Bagaimana Adakah Dysbiosis Punca Penyakit?

Dysbiosis bermula apabila bakteria baik dimusnahkan oleh yis berbahaya, kulat, bakteria dan virus. Proses menjejaskan boleh membawa perkara berikut:

1. Gangguan dengan bakteria yang menyebabkan yis dan kulat penumbuhan yg terlalu cepat
2. kebusukan
3. Alahan dan Keradangan
4. Malnutrisi
5. tekanan hepatik
6. Sindrom Gut bocor

Apabila bakteria baik dalam usus dibunuh di luar, ini akan membawa kepada pertumbuhan berlebih kulat dalam kebanyakan kes. Apabila gula, bijirin dan alkohol digunakan, saluran usus akan menjadi busuk dan dijangkiti. Ini adalah persekitaran yang ideal untuk yis dan kulat untuk membangunkan dan berkembang. Reaksi alahan boleh berlaku, menyebabkan keradangan membran mukus dalam saluran usus. Keradangan menghalang badan kita daripada menyerap nutrien berharga daripada makanan, dan ini kemudiannya membawa kepada malnutrisi. Apabila yis ini mula beratur dinding usus kita, mereka menusuk lubang pada lapisan dinding usus membolehkan bahan buangan, sisa makanan, bakteria dan toksin untuk Meluluhkan masuk ke aliran darah kita yang membawa kepada berbagai macam keadaan kesihatan yang lain.

Siapa yang Patut Ada Ujian Ini?

Jika kesihatan anda adalah penting kepada anda, kemudian semak ini adalah untuk anda. Ini adalah salah satu ujian yang paling popular, atas sebab-sebab yang jelas. Pengamal perubatan semula jadi sering menyatakan bahawa kesihatan bermula dengan usus yang sihat. Oleh kerana itu siasatan dan rawatan kita sering bermula dengan usus. Ujian Indican adalah cara yang asas dan berkesan untuk memantau dan mengukur tahap bakteria yang tidak sihat dalam usus, dan membuat susulan keberkesanan rawatan adalah pada mengurangkan beban bakteria berbahaya dan kesan buruknya terhadap tubuh badan. Oleh kerana itu, naturopaths biasanya mencadangkan ujian ini kepada semua pesakit mereka.

Apa yang terlibat dalam Ujian?

Ujian Indican melibatkan pengambilan sampel kencing asas, yang mana pengamal anda akan menambah beberapa bahan kimia untuk menentukan tahap dysbiosis dalam usus. Kemudian ujian boleh diambil untuk memastikan bahawa rawatan anda semakin berkurangan tahap dysbiosis dan fungsi usus anda sebenarnya bertambah baik.

Untuk maklumat lanjut mengenai isu-isu kesihatan, ujian dan rawatan pergi ke http://southporthealthproducts.webplus.net

Tidak ada komentar:

Posting Komentar